Dotarea cu echipamente digitale a unităţilor de învăţământ din Oraşul Chişineu-Criş" (17 loturi)
Proiectul "DOTAREA UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT DIN ORAŞUL CHIŞINEU-CRIŞ, JUDEŢUL ARAD", cod F-PNRR-Dotari-2023-2771, acordată Beneficiarului, prin Unitatea Executivă pentru Finanţarea Învăţământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării şi Inovării, în cadrul apelului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale...
Dotarea cu echipamente digitale a unităţilor de învăţământ din Oraşul Chişineu-Criş" (17 loturi)
Proiectul "DOTAREA UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT DIN ORAŞUL CHIŞINEU-CRIŞ, JUDEŢUL ARAD", cod F-PNRR-Dotari-2023-2771, acordată Beneficiarului, prin Unitatea Executivă pentru Finanţarea Învăţământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării şi Inovării, în cadrul apelului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe", prin PNRR\ Pilonul VI. Politici pentru noua generaţie\ Componenta C15: Educaţie \Reforma 4. Crearea unei rute profesionale complete pentru învăţământul tehnic superior \Investiţia 13. Echiparea laboratoarelor informatice din şcolile de educaţie şi formare profesională (EFP) şi \Investiţia 14. Echiparea atelierelor de practică din unităţile de învăţământ profesional şi tehnic şi Reforma 5. Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea educaţiei\ Investiţia 9. Asigurarea echipamentelor şi a resurselor tehnologice digitale pentru unităţile de învăţământ precum şi Reforma 6. Actualizarea cadrului legislativ pentru a asigura standarde ecologice de proiectare, construcţie şi dotare în sistemul de învăţământ preuniversitar\ Investiţia 11. Asigurarea dotărilor pentru sălile de clasă preuniversitare şi laboratoarele/atelierele şcolare, Contract de finanţare nr. 2156DOT ⁄ 2023.
Concret, achiziţia vizează furnizarea de echipamente digitale a Liceuluiui Tehnologic Chişineu-Criş, Liceului Teoretic “Mihai Veliciu", Şcolii Gimnaziale "Pădureni" Chişineu-Criş şi activităţi de instalare, punere în funcţiune, service în perioada de garanţie a acestora (acolo unde este cazul) împărţite pe loturi după cum urmează:
Lot 1 - Laptop tip 1
Lot 2 - Laptop tip 2
Lot 3 - Laptop tip 3
Lot 4 - Laptop tip 4
Lot 5 - Imprimantă multifuncţională tip 1
Lot 6 - Imprimantă multifuncţională tip 2
Lot 7 - Imprimantă multifuncţională tip 3
Lot 8 - Imprimantă multifuncţională tip 4
Lot 9 - Camera videoconferinta tip 1
Lot 10 - Camera videoconferinta tip 2
Lot 11 - Sistem sunet tip 1
Lot 12 - Sistem sunet tip 2
Lot 13 - Scanner documente portabil
Lot 14 - Display interactiv + suport fix tip 1
Lot 15 - Display interactiv + suport fix tip 2
Lot 16 - Display interactiv + suport fix tip 3
Lot 17 - Display interactiv + suport fix tip 4
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a-11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.