Pentru proiectul ”Dotarea cabinetelor de asistenta medicala ambulatorie din cadrul Spitalului Clinic Municipal Filantropia
Craiova si infiintarea de noi specialitati/cabinete de asistenta medicala ambulatorie”, autoritatea contractantă achiziționează
Lot III- Instrumentar medical, conform cerințelor caietului de sarcini 188002/21.05.2024 și fișelor tehnice anexate.Autoritatea
contractantă - Municipiului C...
Pentru proiectul ”Dotarea cabinetelor de asistenta medicala ambulatorie din cadrul Spitalului Clinic Municipal Filantropia
Craiova si infiintarea de noi specialitati/cabinete de asistenta medicala ambulatorie”, autoritatea contractantă achiziționează
Lot III- Instrumentar medical, conform cerințelor caietului de sarcini 188002/21.05.2024 și fișelor tehnice anexate.Autoritatea
contractantă - Municipiului Craiova implementează proiectul ”Dotarea cabinetelor de asistenta medicala ambulatorie din cadrul
Spitalului Clinic Municipal Filantropia Craiova si infintarea de noi specialitati/cabinete de asistenta medicala ambulatorie”,
prin programul Planul National de Redresare si Rezilienta, Componenta 12 – Sanatate, Investitia 1- Dezvoltarea infrastructurii
medicale prespitalicesti, Investitia specifica: I1.3: Unitati de asistenta medicala ambulatorie, conform contractului de
finantare nr. 35/15.03.2023 încheiat între Municipiul Craiova şi Ministerul Sanatatii în calitate de coordonator de reforme
si investitii.Obiectivul general la care contribuie furnizarea produselor îl reprezintă cresterea calitatii serviciilor
de ingrijire medicala primara acordata persoanelor cu acces deficitar la serviciile de sanatate din municipiul Craiova prin
dotarea Ambulatoriului de Specialitate Integrat care face parte din structura Spitalului Clinic Municipal Filantropia Craiova.
Prin acest proiect, Spitalul Clinic Municipal Filantropia isi propune diversificarea serviciilor medicale prestate în Ambulatoriul
de Specialitate, creșterea capacității de diagnostic și tratament și, în același timp, creșterea numărului de prezentări în
Ambulatori, după implementarea proiectului. Modificarea contractului, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in
conditiile prevazute la art.221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.Modificarea contractului
in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art.221 din Legea nr.98/2016,
cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate
cu dispoziţiile legii.Termene pentru depunerea/ raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare: A. În conformitate
cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, termenul limita până la care
orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentaţia
de atribuire este de 18 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.B. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(2)
din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările, ulterioare, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet
tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 11-a zi înainte de data limită a ofertelor printr-un
răspuns consolidat, în măsura în care sunt adresate în termenul limită stabilit în anunţul de participare.