Pentru proiectul "Dotarea cabinetelor de asistenta medicala ambulatorie din cadrul Spitalului Clinic Municipal Filantropia Craiova si infiintarea de noi specialitati/cabinete de asistenta medicala ambulatorie", autoritatea contractantă achiziţionează Accesorii pentru uz medical, conform cerinţelor caietului de sarcini 185264/20.05.2024 şi fişelor tehnice anexate.
Autoritatea contractantă - Municipiului Craiova implemente...
Pentru proiectul "Dotarea cabinetelor de asistenta medicala ambulatorie din cadrul Spitalului Clinic Municipal Filantropia Craiova si infiintarea de noi specialitati/cabinete de asistenta medicala ambulatorie", autoritatea contractantă achiziţionează Accesorii pentru uz medical, conform cerinţelor caietului de sarcini 185264/20.05.2024 şi fişelor tehnice anexate.
Autoritatea contractantă - Municipiului Craiova implementează proiectul "Dotarea cabinetelor de asistenta medicala ambulatorie din cadrul Spitalului Clinic Municipal Filantropia Craiova si infiintarea de noi specialitati/cabinete de asistenta medicala ambulatorie", prin programul Planul National de Redresare si Rezilienta, Componenta 12 – Sanatate, Investitia 1- Dezvoltarea infrastructurii medicale prespitalicesti, Investitia specifica: I1.3: Unitati de asistenta medicala ambulatorie, conform contractului de finantare nr. 35/15.03.2023 încheiat între Municipiul Craiova şi Ministerul Sanatatii în calitate de coordonator de reforme si investitii.
Obiectivul general la care contribuie furnizarea produselor îl reprezintă cresterea calitatii serviciilor de ingrijire medicala primara acordata persoanelor cu acces deficitar la serviciile de sanatate din municipiul Craiova prin dotarea Ambulatoriului de Specialitate Integrat care face parte din structura Spitalului Clinic Municipal Filantropia Craiova.
Prin acest proiect, Spitalul Clinic Municipal Filantropia isi propune diversificarea serviciilor medicale prestate în Ambulatoriul de Specialitate, creşterea capacităţii de diagnostic şi tratament şi, în acelaşi timp, creşterea numărului de prezentări în Ambulatori, dupa implementarea proiectului.
Modificarea contractului, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art.221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art.221 din Legea nr.98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii.
Termene pentru depunerea/ raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
A. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, termenul limita până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentaţia de atribuire este de 18 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. . În conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările, ulterioare, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 11-a zi înainte de data limită a ofertelor printr-un răspuns consolidat, în măsura în care sunt adresate în termenul limită stabilit în anunţul de participare.