Feedback
I.D.: 38971025

"Determinarea valorii estimate a Contractului de Servicii - Proiect - Târgul de Turism al României organizat de către ROMEXPO, în perioada 14 – 17 noiembrie 2019"

Data publicarii
09.10.19 Exista 1.040.904 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79950000-8
Termenul limita pentru depunere:
10.10.19
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În considerarea prevederilor cuprinse în actele normative în vigoare, pentru argumentele ce urmează şi având în vedere normele cuprinse în Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al Direcţiei Cultură, Învăţământ, Turism, aprobat prin HCGMB nr. 10/17.01.2018, se supune atenţiei iniţiativa de participare a Municipiului Bucureşti în cadrul Târgului de Turism al României organizat de către ROMEXPO, în perioada 14 – 17 noiembr...
În considerarea prevederilor cuprinse în actele normative în vigoare, pentru argumentele ce urmează şi având în vedere normele cuprinse în Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al Direcţiei Cultură, Învăţământ, Turism, aprobat prin HCGMB nr. 10/17.01.2018, se supune atenţiei iniţiativa de participare a Municipiului Bucureşti în cadrul Târgului de Turism al României organizat de către ROMEXPO, în perioada 14 – 17 noiembrie 2019. În principal, scopul participării la acest târg este promovarea imaginii de destinaţie turistică a Municipiului Bucureşti, precum şi creşterea numărului de turişti care aleg ca destinaţie Bucureştiul. Târgul de Turism al României este organizat de Romexpo de două ori pe an, fiecare ediţie transformând Centrul Expoziţional într-un spaţiu al destinaţiilor turistice, în cadrul căruia îşi prezintă oferta turistică cele mai importante companii din domeniu atât din România, cât şi din străinătate. Pe lângă elementul B2C (business to client), Târgul de Turism al României are o importantă latura B2B (business to business), reprezentând pentru vizitatorii specialişti platforma ideală pentru a întâlni parteneri de afaceri, pentru a reînnoi şi fideliza relaţiile existente cu partenerii tradiţionali. Aceste manifestări au un înalt grad de mediatizare, fiind considerate un mijloc important de promovare a patrimoniului cultural, istoric şi natural al Bucureştiului. Târgul de Turism al României contribuie la consolidarea industriei turismului din ţara noastră prin promovarea zonelor de atracţie turistică şi a serviciilor din România, dar şi prin organizarea de conferinţe si sesiuni de dezbateri în care sunt abordate problemele industriei, împreună cu autorităţile din domeniu. Procedura de achiziţie a serviciilor urmează a se finaliza prin încheierea unui contract de servicii ce urmează a fi atribuit în baza H.C.G.M.B. nr. 130/28.03.2018, pentru aprobarea Normei Interne privind modalitatea de atribuire a contractelor către şi între entităţile juridice la care Municipiul Bucureşti este acţionar majoritar şi în conformitate cu art. 31 alin.(1) şi (3) din Legea nr. 98/2016, art. 47 alin. (1) şi (3), din Legea nr. 99/2016. Având în vedere caracterul complex al evenimentului, serviciile necesare pentru participarea Municipiului Bucureşti la Târgul de Turism al României organizat de către ROMEXPO, în perioada 14 – 17 noiembrie 2019 presupun desfăşurarea următoarelor activităţi şi amplasarea următoarelor elemente logistice necesare desfăşurării acţiunilor specifice: I. Referitor la componenta servicii de divertisment. Evenimente la stand – Pentru asigurarea animării standului ofertantul va propune un program de evenimente cultural-artistice în scopul promovării ofertei turistice a Municipiului Bucureşti (piesă de teatru, cor de copii, momente de divertisment), min. 5 evenimente/zi însumând min. 5 ore şi/sau o soluţie de joc interactiv în scopul incitării vizitatorului la descoperirea obiectivelor turistice din Bucureşti, în perioada 14 – 17 noiembrie 2019; II. Referitor la componenta “promovare si publicitate”. În scopul promovării imaginii de destinaţie turistică a Municipiului Bucureşti ofertantul trebuie să dispună de capacitatea de a realiza conceptul general al materialelor informative şi de promovare, inclusiv concepţia grafică, realizarea/confecţionarea produselor informative şi de promovare, cu respectarea cel puţin a următoarelor cerinţe: - Sistem video ce va permite difuzarea de spoturi video FULL HD (un ecran LCD/plasmă min. 65”) cu port USB; - Unitate de stocare memorie tip stick USB – 5000 bucăţi, min. 16 GB, inscripţionate, în conţinutul cărora vor fi scrise fişiere cu materiale informative despre Bucureşti. Autoritatea contractantă va pune la dispoziţie materialele informative. - Magneţi – 5000 bucăţi, confecţionaţi din metal, format rotund, dimensiuni 56 mm diametru, personalizaţi cu elemente de identitate vizuală ale Municipiului Bucureşti; - Pliante informative trifolder – 5000 bucăţi, cu următoarele caracteristici: o Format finit - deschis A4; o Format finit - închis A4/3; o Hârtie lucioasă, 120g/mp; o Tipar: policromie faţă verso 4 + 4 culori; Pliantele informative vor oferi informaţii referitoare la trasee turistice – ofertantul va formula propuneri privind trasee cuprinzând obiective de patrimoniu cultural din Bucureşti (religios, cultural şi de timp liber). De asemenea, ofertantul va formula propuneri privind conceptul grafic care, în mod obligatoriu, va cuprinde elemente de identitate vizuală ale Municipiului Bucureşti. III. Referitor la componenta “alte activităţi”. Ofertantul va formula şi alte propuneri referitoare la orice tip de activităţi pe care le consideră utile şi necesare pentru buna desfăşurare a activităţilor specifice participării Municipiului Bucureşti la Târgul de Turism al României organizat de către ROMEXPO. Prestatorul de servicii care va fi declarat câştigător va lua măsurile ce se impun pentru îndeplinirea tuturor normelor tehnice cuprinse în autorizarea de risc pentru spaţiul destinat evenimentului. Prestatorul se obligă să ia măsuri pentru a fi asigurate spaţiile adecvate necesare desfăşurării evenimentului, resursele umane şi logistica necesară, respectiv, materiale, instalaţii, echipamente etc., necesare pentru prevenirea şi apărarea împotriva incendiilor în conformitate cu prevederile Legii nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările şi completările ulterioare. Prestatorul va declara pe propria răspundere că, potrivit normelor legale în vigoare, se obligă să asigure racordarea la reţeaua de curent electric, în vederea derulării corespunzătoare a serviciilor în baza contractului; În eventualitatea difuzării de muzică ambientală, prestatorul va declara pe propria răspundere că se obligă să solicite şi să obţină autorizaţia neexclusivă de la organismul de gestiune colectivă (UCMR) şi să plătească remuneraţiile cu titlu de drepturi patrimoniale de autor, în conformitate cu prevederile Metodologiei privind utilizarea operelor muzicale prin comunicare publică în concerte, spectacole ori manifestări artistice, publicată prin Decizia ORDA nr. 203/2011, în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 420/16/06.2011. În vederea utilizării produselor de creaţie intelectuală folosite în cadrul evenimentului, prestatorul se obligă să ia măsurile legale ce se impun pentru utilizarea acestora conform Legii nr. 8/1996 privind drepturile de autor. 1. CPV 79956000-0: Servicii de organizare târguri şi expoziţii 2. Cantitatea de servicii ce urmează a fi achiziţionată - 1 contract prestare servicii; 3. Sursa de finanţare cu documentele justificative anexate: buget local, copie după fila de buget, propunere şi angajament bugetar. 4. Modalitatea de achiziţionare a serviciilor care poate lua forma unui contract de achiziţie: prin atribuirea contractului de servicii în conformitate cu prevederile Normei Interne aprobată prin H.C.G.M.B. nr. 130/28.03.2018 privind modalitatea de atribuire a contractelor către/între entităţile juridice la care Municipiul Bucureşti este acţionar majoritar. NOTĂ: Contractul intră în vigoare de la data semnării de către părţi şi înregistrarea lui la Registrul Unic de Contracte de la Direcţia Generală Achiziţii din cadrul Primăriei Municipiului Bucureşti până la data îndeplinirii obligaţiilor contractuale reciproce, dar nu mai târziu de 20.12.2019. Termenul de prestare a serviciilor va fi conform contract.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Consultare de piaţă privind determinarea valorii estimate pentru "Târgul de Turism al României organizat de către ROMEXPO, in perioada 15-18 noiembrie 2018. 21.08.18
Consultare de piaţă privind determinarea valorii estimate pentru "Târgul de Turism al României organizat de către ROMEXPO, in perioada 15-18 noiembrie 2018. 06.09.18
Proiectului social-recreativ "Fotbal în parc” (CPV 92330000-3) 24.05.18
"Campania de Informare şi Conştientizare a Deţinătorilor de Câini la nivelul Municipiului Bucureşti” Perioada de derulare a "Campaniei de Informare şi Conştientizare a Deţinătorilor de Câini” este 22-24 iunie 2018. Interval orar zilnic destinat activitatilor "Campaniei 09.00 - 22.00. 16.05.18
"Campania de Informare şi Conştientizare a Deţinătorilor de Câini la nivelul Municipiului Bucureşti” Perioada de derulare a "Campaniei de Informare şi Conştientizare a Deţinătorilor de Câini” este 22-24 iunie 2018. Interval orar zilnic destinat activitatilor "Campaniei 09.00 - 22.00. 23.05.18
Consultare a pietei pentru servicii privind zonele de recreere în cadrul Proiectului social-recreativ “HAI ROMÂNIA” (CPV 92330000-3) 14.08.18
Proiectului cultural-artistic şi social-recreativ “Povestea oraşului tău, povestea ta!” 23.08.18
Bucureştiul Destinaţie Turistică – promovarea municipiului Bucureşti ca destinaţie turistică şi dezvoltarea activităţii de turism şi servicii - Proiect “Turul Palatului Administrativ al Municipiului Bucureşti” 10.09.19
Bucureştiul Destinaţie Turistică – promovarea municipiului Bucureşti ca destinaţie turistică şi dezvoltarea activităţii de turism şi servicii - Proiect “Turul Palatului Administrativ al Municipiului Bucureşti” 17.09.19
Programul multianual „Bucureştiul Destinaţie Turistică – promovarea municipiului Bucureşti ca destinaţie turistică şi dezvoltarea activităţii de turism şi servicii” 02.10.19