Beneficiarul doreste construirea unor locuinte de tip duplex destinate persoanelor specializate din domeniile medical si educational. Cladirea va avea regim de inaltime Parter. Configuratia planimetrica va avea o forma simpla, dreptunghiulara, cu decupaje ce constau in realizarea unor terase acoperite premergatoare accesurilor. Functionalul va fi format din vestibul, bucatarie, dining, living, hol distributie, dormitor, dre...
Beneficiarul doreste construirea unor locuinte de tip duplex destinate persoanelor specializate din domeniile medical si educational. Cladirea va avea regim de inaltime Parter. Configuratia planimetrica va avea o forma simpla, dreptunghiulara, cu decupaje ce constau in realizarea unor terase acoperite premergatoare accesurilor. Functionalul va fi format din vestibul, bucatarie, dining, living, hol distributie, dormitor, dressing si grup sanitar. Cele doua locuinte ce compun duplexul vor fi dispuse in oglinda fata de peretele comun.
Valoarea estimata fara TVA a contractului de achizitie publica: 1.547.675,16 lei fara TVA
Cap. 1.2. Amenajarea terenului – 35.878,86 lei fara TVA
Cap. 4.1. Construcţii şi instalaţii –1.323.696,30 lei fara TVA
Cap. 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj – 188.100 lei fara TVA
Lucrarile aferente cap. 2 – cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii vor face obiectul unei proceduri separate, prin urmare, nu se oferteaza.
Durata contractului de achizitie: 12 luni calendaristice
Notă: Este obligatorie, în executia lucrarilor, respectarea măsurilor prevăzute in P.N.R.R. pentru implementarea principiului “Do No Significant Harm (A nu Prejudicia in Mod Semnificativ) (DNSH)", astfel cum este prevăzut la art. 17 din Regulamentul (UE) 2020/852 privind instituirea unui cadru care să faciliteze investiţiile durabile, pe toată perioada de implementare a proiectului.
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.
Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 6- a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.