Pe linia 800 Bucureşti – Constanţa, în zona km 169+325, în perioada ploilor abundente se produc eroziuni în profunzimea terasamentului, cu formarea unor caverne în platforma căii. Sectorul de linie km 169+300/169+350 firul II este în evidenţă ca punct periculos categoria 2, potrivit Instrucţiunilor nr.312/2001. De asemenea, starea traverselor speciale de lemn pe podul km 169+566 este necorespunzătoare – crăpate, strivite, c...
Pe linia 800 Bucureşti – Constanţa, în zona km 169+325, în perioada ploilor abundente se produc eroziuni în profunzimea terasamentului, cu formarea unor caverne în platforma căii. Sectorul de linie km 169+300/169+350 firul II este în evidenţă ca punct periculos categoria 2, potrivit Instrucţiunilor nr.312/2001. De asemenea, starea traverselor speciale de lemn pe podul km 169+566 este necorespunzătoare – crăpate, strivite, chertate până la limita admisă – fiind necesară înlocuirea lor. De aceea se impun lucrări care să consolideze liniile c.f. – terasament şi cale pe pod, pentru readucerea acestora în parametrii instrucţionali şi restabilirea condiţiilor normale de siguranţa circulatiei. Lucrările se vor desfăşura, alternativ, pe firele I + II linia 800, între km 169+300 – 169+640, conform specificaţiilor caietului de sarcini
Graficul de executie este de 120 de zile (4 luni) de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor.
Numar zile până la care operatorii economici pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 7 zile.
Entitatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari în a 5-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.