Feedback
I.D.: 28330308

"Campania de Informare şi Conştientizare a Deţinătorilor de Câini la nivelul Municipiului Bucureşti” Perioada de derulare a "Campaniei de Informare şi Conştientizare a Deţinătorilor de Câini” este 22-24 iunie 2018. Interval orar zilnic destinat activitatilor "Campaniei 09.00 - 22.00.

Data publicarii
22.05.18 Exista 957.982 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79952000-2
Termenul limita pentru depunere:
23.05.18
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autorităţile locale de la nivelul Municipiului Bucureşti consideră importantă şi oportună sprijinirea şi finanţarea unor proiecte/programe în domeniul "educaţie” şi "educaţie civică” adresate cetăţenilor Capitalei în scopul creşterii gradului de informare şi sensibilizare a acestora, în general, asupra tuturor dimensiunilor vieţii sociale, asupra formării şi dezvoltării atitudinii civice sub aspectul coabitării "om-animal",...
Autorităţile locale de la nivelul Municipiului Bucureşti consideră importantă şi oportună sprijinirea şi finanţarea unor proiecte/programe în domeniul "educaţie” şi "educaţie civică” adresate cetăţenilor Capitalei în scopul creşterii gradului de informare şi sensibilizare a acestora, în general, asupra tuturor dimensiunilor vieţii sociale, asupra formării şi dezvoltării atitudinii civice sub aspectul coabitării "om-animal", în special. În acest context, Primăria Municipiului Bucureşti, prin Direcţia Cultură, Învăţământ, Turism intenţionează să achiziţioneze servicii de organizare evenimente (CPV 79952000-2) necesare pentru derularea activităţilor specifice Proiectului social - educativ şi de agrement "Campania de Informare şi Conştientizare a Deţinătorilor de Câini la nivelul Municipiului Bucureşti”. Activităţile specifice proiectului social-cultural şi recreativ menţionat constau în organizarea, într-un spaţiu public, a unor serii de evenimente av\nd drept scop recunoaşterea şi promovarea importanţei şi rolului social al câinelui, ca animal de companie, precum şi susţinerea şi încurajarea creşterii şi îngrijirii cu responsabilitate a acestor animale. Procedura de achiziţie a serviciilor urmează a se finaliza prin încheierea unui contract de servicii ce urmează a fi atribuit în baza H.C.G.M.B. nr. 130/28.03.2018, pentru aprobarea Normei Interne privind modalitatea de atribuire a contractelor către şi între entităţile juridice la care Municipiul Bucureşti este acţionar majoritar şi în conformitate cu art. 31 alin.(1) şi (3) din Legea nr. 98/2016, art. 47 alin. (1) şi (3), din Legea nr. 99/2016. Având în vedere caracterul complex al proiectului, serviciile necesare pentru derularea Campaniei de Informare şi Conştientizare a Deţinătorilor de Câini la nivelul Municipiului Bucureşti urmează a fi prestate în perioada 22-24 iunie 2018, într-o zonă publică din Municipiul Bucureşti şi presupun desfăşurarea următoarelor activităţi şi amplasarea următoarelor elemente logistice necesare desfăşurării acţiunilor specifice: I. Referitor la componentele "activităţi organizatorice, ordine şi siguranţă publică”. În scopul desfăşurării în bune condiţii a evenimentului, precum şi pentru asigurarea ordinii şi liniştii publice, a siguranţei participanţilor şi vizitatorilor, ofertantul va asigura 1) Amenajarea unui spaţiu corespunzător derulării acestui eveniment (spaţiu special dedicat evenimentelor canine sau alt spaţiu public - parc, grădină public). Spaţiul/zona publică propusă trebuie să asigure • amenajarea zonei de interes (cortul organizatorilor) • amenajarea unor alei destinate organizării unui cros canin; aleile vor fi identificate prin intermediul unui marcaj pentru asfalt tip bandă adezivă pentru delimitare traseu cros canin - lungime 1-2,5 km • crearea unui perimetru acvatic, cu balize şi plasă subacvatică, suprafaţa 20 mp - în vederea desfăşurării unor activităţi acvatice destinate câinilor. 2) Hrană canină tip recompensă (biscuiţi, snacks), gramaj 100-150 /pachet - 500 buc 3) Ansamblu modular tip cort pentru o suprafaţă acoperită de 200-300 mp. 4) Autoutilitare alimentare tip food trucks - 2 buc 5) Pahare reciclabile pentru 5000 utilizări 6) Dozatoare apă - 10 buc 7) Bidoane apă, volum 10 l - 100 buc 8) Servicii de pază, 4 posturi permanente x 78h/post 9) Ambulanţă umană - 30 ore 10) Ambulanţă canină - 30 ore 11) Sistem de sonorizare pentru exterior, inclusiv microfoane wireless 12) Generator energie electrică adecvat 13) Servicii salubrizare generală locaţie 14) Creare perimetru acvatic, cu balize şi plasă subacvatică, suprafaţa 20 mp II. Referitor la componentele "informare, promovare si publicitate” ale evenimentului 1) Flyer format A5, policromie, faţă/verso, hârtie 90-120 g/mp, tiraj 20.000 buc 2) Broşură informativă format A5, policromie, faţă/verso, hârtie interior 90-120 g/mp, coperte cartonate 180-250 g/mp, tiraj 20.000 buc. Broşura va fi difuzată participanţilor în vederea informării asupra condiţiilor pe care deţinătorii de câini trebuie să le respecte conform legislaţiei specifice în domeniu. în vigoare. NOTĂ -Informarea va avea ca obiect in primul rând prevederile cuprinse în Anexa 1 la HCGMB nr. 120/2010 privind normele de salubrizare ale Municipiului Bucureşti, OUG nr. 55/2002 privind regimul de deţinere al câinilor periculoşi sau agresivi, Legea nr. 60/2004 privind ratificarea Convenţiei europene pentru protecţia animalelor de companie, Legea nr. 205/2004 privind protecţia animalelor. -In al doilea rând informarea va avea ca obiect condiţiile privind transportul cainilor în spatiul UE în perioada concediului (centura de siguranţă/ham, pasaportul, microcipul, carnetul de sanatate, vaccinul antirabic valabil, condiţii speciale privind călătoria cu trenul sau cu avionul etc) -Textul ce vor face conţinutul Broşurii Informative nu va fi pus la dispoziţia prestatorului de către Autoritatea contractantă, acesta urmând a fi redactat de către prestator. Aspectul lucrării va fi unul modern şi va ţine seama de faptul că Broşura Informativă, aşa cum o arată şi denumirea, vizează tocmai informarea optimă a cetăţenilor deţinâtori de câini, fiind un instrument util de comunicare între instituţie şi cetăţeni, în scopul creşterii calităţii serviciului public de informare, în realizarea unui interes public, în speţă, protecţia animalelor. -Având în vedere scopul declarat al Campaniei, prin intermediul Broşurii se urmăreşte transmiterea eficientă şi coerentă a mesajul instituţiei către publicul vizat, respectiv, cetăţenii Capitalei. -Expresivitatea mesajului. La nivelul institutiilor publice procesul de comunicare reprezintă un domeniu sensibil, guvernat de reguli stricte in ceea ce priveste modalitatile de comunicare cu cetăţenii şi materialele de marketing public. Având în vedere că Broşura Informativă reprezintă un instrument de comunicare vizuală între instituţia publică şi cetăţeni, cel mai bine adaptată specificului acestui produs este propunerea grafică care transpune mesajul instituţiei publice (text şi imagine) într-un mod ordonat şi clar pentru ca cetăţenii să-l recepteze fără probleme. În stabilirea raportului text/fotografii incluse in paginile Broşurii, se are în vedere faptul că textul explică fotografiile. Din aceste motive, se impune transpunerea optimă a conceptului grafic de ansamblu la diferitele niveluri de perceptie ale cetăţenilor deţinători de câini/nondeţinători şi care acoperă un public ţintă larg, cu vârste şi profesii diferite, niveluri de instruire socială distincte, etc. -Layout-ul grafic aferent paginilor ce alcătuiesc Broşura Informativă, respectiv, imaginile, fotografiile, desenul grafic, fonturile, aferente, vor fi fi dispuse intr-o grafică unitară pentru întreg conţinutul acestuia (ex. aşezarea în pagină a textului, a imaginilor, amplasarea siglelor, paleta coloristică folosită etc) si vor fi centrate în jurul oamenilor şi câinilor, specific conceptului de coabitare "om-animal", asigurând o ilustraţie grafică dinamică şi activă. La realizarea layout-ului grafic aferent Broşurii se va folosi culori naturale, autentice, în corespondenta cu evenimentele ce urmeaza a fi descrise în conţinutul fiecărei pagini. 3) Panouri afişaj exterior (People stopper - panouri tip A - capre stradale), dimensiune 90x180 cm, material rezistent la intemperii - 20 buc 4) Tricouri personalizate, bumbac, diverse mărimi, mânecă scurtă - 100 buc 5) Marcaje outdoor, de mici dimensiuni, cu mesaje privind educaţie canină, material rezistent la intemperii - Tiraj: 100 buc 6) Afisaj tip roll-up, dimensiunea 85 x 200 cm - 20 buc 7) Bannere de exterior, poliplan, policromie, imprimare faţă/verso, decupaj anti-vânt, dimensiunea 6 x 1 m, capse de ancorare, cordelină (inclusiv servicii montaj stradal): 50-70 buc 8) Afisaj tip spider, structură metalică, dimensiunea 4x3 m, inclusiv print personalizat - 1 buc 9) Indicatoare tip pancartă pentru direcţionare, format A3 landscape, cu picior lemn pentru ancorare (tip ţăruş). 10) Promovare online retele de socializare timp de 2-3 săptămâni 11) Promovare out-door prin colantare mijloace de transport în comun - 10 buc X 10 zile 12) Ecuson cu şnur personalizat - 300-500 buc 13) Servicii foto/video - amplasare cabină foto tip foto-booth şi servicii de imprimare foto ad-hoc pe suport magnetic, dimensiunea 5x10 cm, în vederea realizării de fotografii pentru participanţi - 1.000-1.500 poze III. Referitor la componenta "Concept grafic” - Ofertanţii trebuie să aibă capacitatea de a confecţiona şi edita materialele de informare, promovare si publicitate ale evenimentului, respectiv, machetarea grafică, servicii DTP, pregatire pentru tipar, design grafic, conceptie grafica. 1) Concept şi realizare mascotă canină pentru identitatea vizuală a evenimentului 2) Concept eveniment, grafică, declinare grafică şi decoruri artistice specifice 3) Set personalizat alcătuit din dispenser pungi igienice + pungi igienice (rolă pungi min. 20 buc), cu dispozitiv de prindere - 2.000 buc 4) Minge personalizată de joacă pentru câini, dimensiune ? 5-10 cm, material cauciuc - 2.000 buc 5) Adaptor personalizat tip dispenser canin pentru recipiente apă, material plastic, capacitate 500-1000 ml - 2.000 buc 6) Perie personalizată de cosmetică canină, dinţi metalici, dimensiune 6X13 cm, mâner lemn/plastic - 500 buc 7) Brăţară personalizată de mână pentru acces eveniment, din hârtie - 3.000 buc 8) Marcaj pentru asfalt tip bandă adezivă pentru delimitare traseu cros canin - lungime 1-2,5 km 9) Veste personalizate pentru alergare, poliester, închideri laterale tip arici, mărime universală - 500 buc
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
"Campania de Informare şi Conştientizare a Deţinătorilor de Câini la nivelul Municipiului Bucureşti” Perioada de derulare a "Campaniei de Informare şi Conştientizare a Deţinătorilor de Câini” este 22-24 iunie 2018. Interval orar zilnic destinat activitatilor "Campaniei 09.00 - 22.00. 16.05.18
Proiectul european "Walk the (Global) Walk: mobilizarea tinerilor europeni pentru promovarea Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă" 20.10.20
Proiectul european "Walk the (Global) Walk: mobilizarea tinerilor europeni pentru promovarea Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă" 02.11.20
Proiect "REGATA MARII UNIRI - Zilele Bucureştiului" 21, 22, 23 septembrie 2018 25.07.18
Proiect "REGATA MARII UNIRI - Zilele Bucureştiului" 21, 22, 23 septembrie 2018 19.07.18
Proiect "REGATA MARII UNIRI - Zilele Bucureştiului" 21, 22, 23 septembrie 2018 15.07.18
Determinarea valorii estimate pentru Servicii de promovare a evenimentelor sportive (CPV 92621000-0), necesare pentru derularea Proiectului educaţional - sportiv "CITIUS, ALTIUS FORTIUS". 16.05.20
Bucureştiul Destinaţie Turistică – promovarea municipiului Bucureşti ca destinaţie turistică şi dezvoltarea activităţii de turism şi servicii - Proiect “Turul Palatului Administrativ al Municipiului Bucureşti” 10.09.19
Proiectului social-recreativ "Fotbal în parc” (CPV 92330000-3) 24.05.18
"Servicii de organizare evenimente - derulare Proiect SARBATORILE IUBIRII: DRAGOBETELE SI LUNA MARTISORULUI" 26.01.19