Obiectivul de investiţie propus are drept obiectiv îmbunătăţirea infrastructurii fizice de bază în spaţiul rural, în localitatea Crişeni, comuna Crişeni, judeţul Sălaj, prin realizarea unor cai de comunicatii pietonale moderne care sa satisfaca cerintele actuale si de perspectiva.
Obiectivul specific ale proiectului consta in:
-amenajarea de trotuare in comuna CRISENI, pe marginea drumului national DN1H, care strabate loc...
Obiectivul de investiţie propus are drept obiectiv îmbunătăţirea infrastructurii fizice de bază în spaţiul rural, în localitatea Crişeni, comuna Crişeni, judeţul Sălaj, prin realizarea unor cai de comunicatii pietonale moderne care sa satisfaca cerintele actuale si de perspectiva.
Obiectivul specific ale proiectului consta in:
-amenajarea de trotuare in comuna CRISENI, pe marginea drumului national DN1H, care strabate localitatea Criseni, comuna Criseni, judetul Salaj in lungime totala de 2320m, dupa cum urmeaza :
- pe partea dreapta - de la km 75+140 pana la km 75+570 - astfaltat latime - 3,50m
- de la km 75+570 pana la km 75+925 - trotuar din dale – 2,00m
- de la km 75+950 pana la km 76+240 - trotuar din dale – 2,00m
- pe partea stanga - de la km 75+660 pana la km 75+910- trotuar din dale – 2,50m
- de la km 75+950 pana la km 76+240- trotuar din dale – 2,50m
- de la km 76+355 pana la km 76+435- trotuar din dale – 2,00m
- de la km 76+435 pana la km 77+175- trotuar din dale – 1,40m
Sistemul rutier propus a se realiza la constructia trotuarelor are prevazut ca strat de uzura pavaje precum si strat de mixtura asfaltica si este prezentat mai jos:
STRUCTURA TROTUAR PAVAT STRUCTURA TROTUAR ASFALTAT
- 6cm pavaje colorate - 4cm BA 16 conform AND 605;
- 5cm nisip stabilizat - 6cm BAD 22.4 conform AND 605;
- 10cm beton C12/15 - 20cm piatra sparta conform SR EN 13242;
- 10 cm balast - 35cm balast conform SR EN 13242;
Scurgerea apelor
La momentul actual nu exista sisteme de colectale a apelor, care sa corespunda cu cerintele actuale. Colectarea si evacuarea scurgerii apelor din zona drumului national DN1H, actualmente se realizeaza prin santuri de pamant iar in unele zone prin santuri betonate. In vederea asigurarii scurgerii apelor in conditii optime precum si corelarea cu realizarea trotuarelor, s-a propus realizarea unei retele de canalizare pluviala