Feedback
I.D.: 84255361

"Acord-cadru pentru execuţie de lucrări de reparaţii şi întreţinere pentru construcţii şi instalaţii aferente construcţiilor, la unităţile de învăţământ (grădiniţe, şcoli, licee) aflate în administrarea Administraţiei Şcolilor Sector 6 – Bucureşti" – Lot 1, Lot 2 şi Lot 3.

Data publicarii
05.07.23 Exista 743.293 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7 45100000-8 45200000-9 45300000-0 45400000-1
Termenul limita pentru depunere:
08.08.23
Pretul estimativ:
555.381.263,51 RON - 694.307.886,11 RON
Documente participare:
  1. 02 - Algoritm de calcul semnat.pdf
  2. 01 - Fisa de date semnat.pdf
  3. 05 - Anexa 1- Caiete de sarcini pe specialitati semnat.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Execuţie de lucrări de reparaţii şi întreţinere pentru construcţii şi instalaţii aferente construcţiilor, la unităţile de învăţământ (grădiniţe, şcoli, licee) aflate în administrarea Administraţiei Şcolilor Sector 6 – Bucureşti" – Lot 1, Lot 2 şi Lot 3. Scopul principal al execuţiei lucrărilor menţionate anterior, este acela de a asigura condiţii optime de siguranţă şi igienă pentru desfăşurarea activităţilor în unităţile d...
Execuţie de lucrări de reparaţii şi întreţinere pentru construcţii şi instalaţii aferente construcţiilor, la unităţile de învăţământ (grădiniţe, şcoli, licee) aflate în administrarea Administraţiei Şcolilor Sector 6 – Bucureşti" – Lot 1, Lot 2 şi Lot 3. Scopul principal al execuţiei lucrărilor menţionate anterior, este acela de a asigura condiţii optime de siguranţă şi igienă pentru desfăşurarea activităţilor în unităţile de învăţământ preuniversitar de stat din Sectorul 6, Bucureşti, cu respectarea dispoziţiilor legale aplicabile. Listele unităţilor de învăţământ care fac obiectul acordului-cadru se regăsesc în cadrul caietului de sarcini. De asemenea, detalierea şi descrierea categoriilor de lucrări care urmează a fi achiziţionate se regăsesc în cadrul documentaţiei de atribuire. Cantităţile de lucrări estimative minime şi maxime aferente acordului-cadru şi contractelor subsecvente, se regăsesc în Anexele 2.1, 2.2 şi 2.3 la Caietul de sarcini - Listele cu cantităţi de lucrări pe categorii de lucrări, pentru fiecare lot în parte. Asa cum rezulta din dispoziţiile art. 20 lit. f) din HG nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, cantitatile minime si maxime pe care autoritatea contractanta le stabileşte iniţial in documentaţia de atribuire, si ulterior in acordul-cadru, reprezintă estimări ale unor cantitati care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru, si nu cantitatile exacte care vor fi achiziţionate, acestea din urma putând fi mai mici, egale, sau mai mari raportat la cele estimate, in funcţie de necesităţile efective ale autoritatii contractante. Cantităţile aferente fiecărui contract subsecvent, vor fi stabilite înainte de încheierea contractelor subsecvente şi vor fi puse la dispoziţia promitentilor executanti, semnatari ai acordului cadru, de către autoritatea contractantă, in cadrul documentatiei tehnice de executie aferenta contractului subsecvent respectiv. Autoritatea contractantă estimează că pe perioada acordului-cadru, de 4 ani, va încheia un număr de aproximativ 292 de contracte subsecvente (64 – Lotul 1, 120 – Lotul 2, 108 – Lotul 3), rezervându-şi dreptul de a încheia un număr mai mic, sau mai mare, de contracte subsecvente, in functie de alocările bugetare şi de necesitati. Atribuirea contractelor subsecvente încheierii acordului-cadru se va face cu reluarea competiţiei, în conformitate cu cele prevăzute în cadrul caietului de sarcini. Termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare este cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Orice solicitare de clarificari trebuie transmisa in SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu