Feedback
I.D.: 41125455

"Achizitie stingatoare de incendiu cod CPV 35111300-8 pentru punctele de lucru apartinand SC COMPANIA DE APA TARGOVISTE DAMBOVITA SA"

Data publicarii
09.01.20 Exista 104.871 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
35111300-8
Termenul limita pentru depunere:
17.01.20
Pretul estimativ:
5.500,00 RON - 5.500,00 RON
Documente participare:
  1. caiet 1.pdf
Locul realizarii:
Dâmboviţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
achizitia de stingatoare de incendiu necesare inlocuirii celor ce nu mai pot fi utilizate in sectoarele operationale apartinand SC COMPANIA DE APA TARGOVISTE DAMBOVITA SA ca urmare a aplicarii prevederilor Normelor tehnice privind utilizarea, verificarea, reincarcarea, repararea si scoaterea din uz a stingatoarelor de incendiu aprobate prin ordinul M.A.I. 138/2015, cat si echiparii cu stingatoare a statiilor de apa, statiil...
achizitia de stingatoare de incendiu necesare inlocuirii celor ce nu mai pot fi utilizate in sectoarele operationale apartinand SC COMPANIA DE APA TARGOVISTE DAMBOVITA SA ca urmare a aplicarii prevederilor Normelor tehnice privind utilizarea, verificarea, reincarcarea, repararea si scoaterea din uz a stingatoarelor de incendiu aprobate prin ordinul M.A.I. 138/2015, cat si echiparii cu stingatoare a statiilor de apa, statiilor de epurare, punctelor de lucru nou preluate, in conformitate cu precizarile Legii 307/2006, cu completarile si modificarile ulterioare ce prevede ca organizarea interventiei de stingere a incendiilor la locul de munca implica asigurarea sistemeor, echipamentelor, a stingatoarelor si altor dotari de stins incendii, a mijloacelor de salvare si de protectie a personalului. Aceasta achizitie va include obligatoriu si transportul la beneficiar a acestor stingatoare, cu acel operator economic care va indeplini conditiile impuse din documentatia de atribuire, incadrarea in valoarea totala stabilita pentru acest contract si va raspunde cerintelor caietului de sarcini. Cantitatile si tipurile necesare sunt continute in Anexa 1 a caietului de sarcini. Caietul de sarcini face parte integranta din documentatia pentru participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica si constituie ansamblul cerintelor pe baza carora se elaboreaza oferta de catre fiecare ofertant. Caietul de sarcini contine specificatii tehnice, cerintele impuse fiind considerate ca fiind minimale. Valoarea estimata, fara TVA, 5500 lei.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu