Feedback
I.D.: 53863182

"Achiziţionarea a 3 echipamente fax pentru Centrul Militar Zonal Dolj".

Data publicarii
02.02.21 Exista 174.868 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
32581200-1
Pretul estimativ:
3.600,00 RON - 3.600,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Pentru desfăşurarea activităţilor specifice Centrului Militar Zonal Dolj vor fi achiziţionate 3 echipamente fax, conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini. Termenul de livrare pentru toate produsele ce fac obiectul acestei achiziţii este de 10 de zile de la data semnării contractului de furnizare. Un produs este considerat livrat atunci când toate activităţile în cadrul contractului de furnizare sunt realiz...
Pentru desfăşurarea activităţilor specifice Centrului Militar Zonal Dolj vor fi achiziţionate 3 echipamente fax, conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini. Termenul de livrare pentru toate produsele ce fac obiectul acestei achiziţii este de 10 de zile de la data semnării contractului de furnizare. Un produs este considerat livrat atunci când toate activităţile în cadrul contractului de furnizare sunt realizate şi echipamentul este acceptat de Autoritatea contractantă. Echipamentele vor fi livrate cantitativ şi calitativ la sediul Centrului Militar Zonal de pe Strada General Dragalina, Nr. 60A, Craiova, C.P. 200539. Produsele se vor livra în ambalaje sigilate, pe care să se poată identifica codul şi tipul produsului. Contractantul va ambala şi eticheta produsele furnizate astfel încât să prevină orice daună sau deteriorare în timpul transportului acestora către destinaţia solicitată. Transportul şi toate costurile asociate sunt în sarcina exclusivă a contractantului. Produsele livrate trebuie sa fie noi. Nu vor fi acceptate produse refolosite, remanufacturate, recondiţionate sau orice alte produse care au rezultat din refolosirea unor alte produse. Pe toată durata contractului şi pe perioada de garanţie, contractantul va asigura suport tehnic. Contractantul va asigura şi indica un punct de contact dedicat personalului autorizat al Autorităţii contractante unde se va putea semnala orice problemă/defecţiune care necesită a fi tratată. Recepţia cantitativă şi calitativă are loc la sediul beneficiarului de către reprezentanţii desemnaţi ai autorităţii contractante, în condiţii tehnice impuse de cerinţele prezentului caiet de sarcini şi a contractului de furnizare în cadrul căruia se achiziţionează prezentele echipamente. Recepţia trebuie realizată în termen de cel mult 5 zile de la data livrării bunurilor. Toate produsele furnizate trebuie să fie acoperite de garanţie pentru cel puţin 24 de luni de la data acceptării produselor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu