Feedback
I.D.: 67237324

"Achiziţie hârtie xerox A4 şi A3 pentru imprimante, copiatoare şi role hârtie plotter"

Data publicarii
18.03.22 Exista 147.253 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30197643-5
Pretul estimativ:
434.104,10 RON - 434.104,10 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul acordului-cadru constă în achiziţionarea de: Hârtie xerox A4 şi A3 pentru imprimante, copiatoare şi role hârtie plotter, conform Caietului de sarcini nr.226190/15.12.2021. Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului cadru, conform caietului de sarcini nr. 226190/15.12.2021: - Cantitate minimă: 10.857 topuri şi 24 role plotter: - hartie pt. imprimante si c...
Obiectul acordului-cadru constă în achiziţionarea de: Hârtie xerox A4 şi A3 pentru imprimante, copiatoare şi role hârtie plotter, conform Caietului de sarcini nr.226190/15.12.2021. Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului cadru, conform caietului de sarcini nr. 226190/15.12.2021: - Cantitate minimă: 10.857 topuri şi 24 role plotter: - hartie pt. imprimante si copiatoare A4: 10.592 topuri; - hartie pt. imprimante si copiatoare A3:265 topuri; - role hârtie plotter A0+: 11 role; - role hârtie plotter A2:8 role; - role hârtie plotter A3:5 role.- Cantitate maximă: 27.142 topuri şi 59 role plotter: - hartie pt. imprimante si copiatoare A4: 26.480 topuri; - hartie pt. imprimante si copiatoare A3:662 topuri; - role hârtie plotter A0+: 27 role; - role hârtie plotter A2:21 role; - role hârtie plotter A3:11 role.Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru, conform Caietului de sarcini nr. 226190/15.12.2021:- Cantitate minimă: 1.025 topuri şi 3 role plotter: - hartie pt. imprimante si copiatoare A4: 1.000 topuri; - hartie pt. imprimante si copiatoare A3: 25 topuri; - role hârtie plotter A0+: 1 rolă; - role hârtie plotter A2:1 rolă; - role hârtie plotter A3:1 rolă.- Cantitate maximă: 4.100 topuri şi 9 role plotter: - hartie pt. imprimante si copiatoare A4: 4.000 topuri; - hartie pt. imprimante si copiatoare A3: 100 topuri; - role hârtie plotter A0+: 4 role; - role hârtie plotter A2:3 role; - role hârtie plotter A3:2 role.Notă:-Contractele subsecvente vor fi încheiate în funcţie de necesităţile efective şi fondurile bugetare ce pot fi disponibilizate cu această destinaţie.-Nu se vor atribui contracte subsecvente de tipuri sau natura diferite unele faţă de altele.-Cantităţile minime şi maxime menţionate reprezintă estimări ale cantităţilor care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului-cadru, acestea putând fi mai mici, egale sau mai mari faţă de cele estimate, în funcţie de necesităţile şi de fondurile disponibilizate cu această destinaţie a autorităţii contractante.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
"Achiziţie hârtie pentru imprimante, copiatoare (hartie xerox) şi role hârtie plotter": Lot 1:Hârtie A4 şi A3 pentru imprimante si copiatoare, Lot 2: Role hârtie plotter  
"Achiziţie hârtie A4 şi A3 pentru imprimante, copiatoare şi role hârtie plotter"  
"Achiziţie hârtie pentru imprimante, copiatoare (hartie xerox) şi role hârtie plotter" – acord - cadru  
"Achiziţie hârtie xerox A4 şi A3 pentru imprimante, copiatoare şi role hârtie plotter" 07.02.22
"Servicii de acceptare a plăţilor de impozite, taxe şi a altor sume cuvenite bugetului local, efectuate cu carduri de plată prin intermediul terminalelor POS la ghişeele de plată/parcometre şi servicii de acceptare de plăţi electronice prin intermediul Sistemului Naţional Electronic de plată online cu cardul bancar(SNEP)": Lot I – Servicii de acceptare de plăţi electronice prin intermediul Sistemului Naţional Electronic de plată online cu cardul bancar(SNEP), Lot II – Servicii de acceptare a plăţilor de impozite, taxe şi a altor sume cuvenite bugetului local, efectuate cu carduri de plată prin intermediul terminalelor POS la ghişeele de plată/parcometre  
"Achiziţie tonere, cartuşe cerneală şi laser"  
Achizitie "Dezinfectanti": Lot I – Dezinfectant mâini 0,5l, Lot II – Dezinfectant suprafeţe 5l, Lot III – Tablete cloringene (1 kg), Lot IV – Dezinfectant suprafeţe 1l cu pulverizator  
Elaborare documentaţie tehnico-economică pentru "Creşterea eficienţei energetice a blocurilor de locuinţe din Municipiul Craiova"  
"Achizitie echipamente şi materiale individuale de protecţie pentru prevenirea răspândirii COVID-19: LOT I – Măşti protecţie, LOT II – Mănuşi de unică folosinţă, LOT III – Halat unică folosinţă"  
Achiziţie mobilier şcolar: - Lot 1: Mobilier preşcolari - Lot 2: Mobilier elevi