Feedback
I.D.: 57895505

" Servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului, lucrări de execuţie si dotarea si echiparea sediului pentru obiectivul de investiţii SEDIU JUDECATORIE LUDUS"

Data publicarii
14.06.21 Exista 172.496 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45000000-7 39150000-8 45100000-8 71000000-8 71322000-1 71356200-0
Termenul limita pentru depunere:
12.07.21
Pretul estimativ:
13.971.508,68 RON - 13.971.508,68 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 14.06.21 Publicat la 24.06.21
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
" Servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului, lucrări de execuţie si dotarea si echiparea sediului pentru obiectivul de investiţii SEDIU JUDECATORIE LUDUS" - Obiectul contractului constă în achiziţionarea serviciilor de proiectare faza Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de construire, Proiect de organizare a execuţiei lucrărilor, Proiect tehnic de execuţie si Asistenta tehnica din part...
" Servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului, lucrări de execuţie si dotarea si echiparea sediului pentru obiectivul de investiţii SEDIU JUDECATORIE LUDUS" - Obiectul contractului constă în achiziţionarea serviciilor de proiectare faza Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de construire, Proiect de organizare a execuţiei lucrărilor, Proiect tehnic de execuţie si Asistenta tehnica din partea proiectantului, în conformitate cu prevederile HG 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice precum şi execuţia lucrărilor proiectate şi dotarea obiectivului de investiţii. Prin prezenta procedură se vor achiziţiona, în principal, servicii şi lucrări pentru : - elaborare proiect tehnic, detalii de execuţie, caiete de sarcini, etc; - execuţie lucrări; - asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor; -dotarea, mobilarea şi echiparea obiectivului de investiţie. Etapa I: Proiectare si Asistenta Tehnica Investiţia propusa respectiv lucrările vor fi detaliate la nivelul Proiectului tehnic si a Detaliilor de execuţie. Respectarea standardelor de calitate a lucrărilor este esenţiala pentru atingerea obiectivului investiţiei. Astfel, achiziţia serviciilor de proiectare si asistenta din partea Proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor este esenţiala pentru buna implementare a activităţilor proiectului, deoarece prin specializările deţinute, se va asigura Autorităţii Contractante sprijinul tehnic necesar pana la efectuarea recepţiei finale la finalizarea lucrărilor, precum si in perioada de garanţie a acesteia, şi la recepţia finala, garantand astfel calitatea proiectului si a lucrărilor. Proiectul Tehnic de Execuţie (PTE) si Detaliile de Execuţie (D.D.E) trebuie sa conţină partea scrisa, partea desenata si detalii de execuţie in conformitate cu HG nr.907/2016. Proiectul tehnic trebuie sa fie elaborat clar, sa asigure informaţii tehnice complete privind viitoarea lucrare si sa răspundă cerinţelor tehnice, economice si tehnologice ale Beneficiarului. Proiectul tehnic se considera acceptat, dupa avizarea favorabila de catre Autoritatea Contractanta, obtinerea avizelor tehnice necesare demararii obiectivului de investitii. Etapa 2: Executie lucrari Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este execuţia tuturor lucrărilor identificate în Studiul de Fezabilitate in conformitate cu documentaţia tehnica (PT) avizata si pe baza documentaţiei Detalii de Execuţie aferenta Proiectului Tehnic, inclusiv dotarea, echiparea si mobilarea sediului Judecatoriei Ludus. Termenul limita la care Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare privind documentatia de atribuire: prin raportare la data limita de depunere a ofertelor ce se va mentiona in anuntul de participare asociat, Autoritatea contractanta va transmiste raspunsul la clarificari cu 5 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor. In acest sens, operatorii economici interesati vor adresa solicitarile in timp util cu respectarea termenului de 8 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
" Servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului, lucrări de execuţie si dotarea si echiparea sediului pentru obiectivul de investiţii SEDIU JUDECATORIE LUDUS"  
Servicii de proiectare şi asistenţă tehnică pentru LOT 1 - "Modernizare strazi şi parcări în oraşul Iernut" si LOT 2 - "Modernizare străzi în satul Sfântu Gheorghe, oraşul Iernut"  
PROIECTARE, ASISTENTA TEHNICA SI EXECUTIE LUCRARI AFERENTE OBIECTIVULUI DE INVESTITII: REABILITAREA, MODERNIZAREA SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE A CLADIRII PRINCIPALE C3 – UNIVERSITATEA DE MEDICINA, FARMACIE, STIINTE SI TEHNOLOGIE DIN TARGU MURES 13.12.19
Proiectarea şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "Construire Remiza PSI"  
Proiectarea şi execuţia lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investitii "Cresterea sigurantei pacientilor in structuri spitalicesti publice, care utilizeaza fluide medicale"  
Servicii de proiectare pentru lucrarea Reabilitarea sistemului rutier pe drumul judeţean DJ151D Ungheni - Acăţari, judeţul Mureş - Etapa I - faza PT  
Proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări pentru "Reabilitare şi mansardare clădirea nr. 22 – Clădire birouri administrative" – UMFST G.E. Palade Tg. Mureş  
Servicii de proiectare pentru proiectul "Modernizarea transportului public de călători al Municipiului Târgu-Mureş" finanţat prin Programul Operaţional Regional (POR) 2014-2020, Axa prioritară 4, Prioritatea de investiţii 4e, Obiectivul Specific 4.1 – Reducerea emisiilor de carbon în municipiile reşedinţă de judeţ prin investiţii bazate pe planurile de mobilitate urbană 17.11.20
Proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări pentru "Extindere spaţii de cazare şi microcantină Complex Alma Mater" – UMFST G.E. Palade Tg. Mureş  
Servicii de proiectare şi asistenţă tehnică pentru obiectivul de investiţii "Modernizarea şi dotarea Grădiniţei cu Program Prelungit nr. 3 din Municipiul Reghin, judeţul Mureş"