Vă rugăm să postati pana in data de 17.10.2022 , ora 12:00 , in catalogul electronic SEAP oferta dumneavoastră pentru achiziţia publică de " Furnizare de cartuse toner/cerneala 100% noi si consumabile pentru fotocopiatoare /faxuri" , cod CPV 30125000-1- Piese şi accesorii pentru imprimante şi fotocopiatoare.
Ofertantul se obligă:
1. -să furnizeze produsele specificate în Formularul 2.1, respectiv oferta detalia...
Vă rugăm să postati pana in data de 17.10.2022 , ora 12:00 , in catalogul electronic SEAP oferta dumneavoastră pentru achiziţia publică de " Furnizare de cartuse toner/cerneala 100% noi si consumabile pentru fotocopiatoare /faxuri" , cod CPV 30125000-1- Piese şi accesorii pentru imprimante şi fotocopiatoare.
Ofertantul se obligă:
1. -să furnizeze produsele specificate în Formularul 2.1, respectiv oferta detaliată pentru
cartuşe compatibile, compatibile premium, cartuse original , şi piese/consumabile conform comenzilor şi cu respectarea specificaţiilor tehnice (ISO-9001, ISO-14001, ISO-19752, ISO-19798, ISO/IEC-24711, certificare testare STMC ) .
Cartuşele compatibile trebuie să fie din componente noi 100%, nu reumplut sau remanufacturat), însoţite de declaraţia de conformitate sau declaraţie de conformitate UE (pentru produsele din afara Uniunii Europene) emisa de producator sau reprezentantul său autorizat stabilit în cadrul Uniunii /certificate de calitate si certificate de garantie (daca este cazul) emise de producător. Documentele vor fi prezentate în limba română sau traduse de un traducător autorizat.
2.-să livreze produsele într-o tranşă, fără costuri suplimentare, la sediul DGASPC Gorj, str. Siretului nr. 24, Târgu Jiu, în termen de maxim 5 zile de la transmiterea comenzilor beneficiarului efectiv.
3. - să emită factură pentru furnizarea produselor, conform comenzilor emise, pentru beneficiar
Factura va fi emisă cu datele de identificare ale achizitorului – D.G.A.S.P.C. Gorj, după caz,
beneficiar efectiv "_____________ ".
4. - să înlocuiască produsele refuzate pe cheltuiala sa, fără a modifica preţul contractului, dacă
acestea nu corespund calitativ specificaţiilor tehnice - termen 2 zile de la notificarea scrisă în acest sens.
5. - să furnizeze produsele constatate lipsă în urma efectuării receptiei cantitative şi a întocmirii
procesului verbal de constatare a diferenţelor, pe cheltuiala sa, fără a modifica preţul contractului, în termen 2 zile de la notificarea scrisă în acest sens.