Feedback
I.D.: 91060530

" CAMPANIE PROMOVARE ONLINE" achiziţie în cadrul contractului de finanţare nr. 561/14.10.2020,

Data publicarii
21.12.23 Exista 752.121 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79342200-5
Pretul estimativ:
179.100,00 RON - 179.100,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de realizare şi implementare a unei campanii de promovare online atât Structurii SAL, cât şi a Platformei electronice SAL realizată în cadrul Proiectului "Consolidarea capacităţii de reglementare, implementare, evaluare şi derulare a activităţilor de soluţionare alternativă a litigiilor desfăşurate de entităţi aflate în coordonarea Ministerului Economiei şi Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor", Co...
Servicii de realizare şi implementare a unei campanii de promovare online atât Structurii SAL, cât şi a Platformei electronice SAL realizată în cadrul Proiectului "Consolidarea capacităţii de reglementare, implementare, evaluare şi derulare a activităţilor de soluţionare alternativă a litigiilor desfăşurate de entităţi aflate în coordonarea Ministerului Economiei şi Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor", Cod SMIS 129982. ● Campaniile care vor rula pe platformele de social media aferente conturilor instituţiei A.N.P.C (Facebook, Instagram) vor fi constituite din reclame plătite şi prin aceasta promovare există obligativitatea de direcţionare printr-un link la Platforma Electronică S.A.L ce se află pe site-ul A.N.P.C care include şi secţiunea S.A.L., ● Pentru TikTok (de tip "In-Feed Ads"), Youtube (de tip TrueView) şi Google (GoogleAds) campaniile vor consta în rularea unor campanii plătite, instituţia neavând în acest moment conturi pe aceste platforme. ● Campaniile de promovare de mai sus vor avea în vedere un număr de minim 4 elementele media de tip imagine sau postare. Acestea pot include fotografii, ilustraţii sau orice alt tip de conţinut vizual static. (2 elementele media pentru consumatori şi 2 pentru operatorii economici cu mesaje şi grafică adaptate pentru grupul ţintă) ● Campaniile de promovare de mai sus vor avea în vedere un număr de minim 4 elementele media animate sau video denumite şi "rells". Acestea pot include animaţii, videoclipuri de marketing, tutoriale video şi alte tipuri de conţinut în mişcare. (2 elementele media pentru consumatori şi 2 pentru operatorii economici cu mesaje şi grafică adaptate pentru grupul ţintă).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu