Prezenta documentaţie se referă la executia unui trotuar pe partea stanga a DN31 in lungime de 2863m(din care 10m reprezinta pasarela), ce porneste de la km 22+901 traversand intreg satul Varasti si o portiune din satul Dorobantu pana la km 25+950.
Trotuarul prevazut prin proiect se afla in zona siguranta si de protectie a drumului national nr.31 pe intreg sectorul de drum national cuprins intre km 22+901 si km 25+950, intr...
Prezenta documentaţie se referă la executia unui trotuar pe partea stanga a DN31 in lungime de 2863m(din care 10m reprezinta pasarela), ce porneste de la km 22+901 traversand intreg satul Varasti si o portiune din satul Dorobantu pana la km 25+950.
Trotuarul prevazut prin proiect se afla in zona siguranta si de protectie a drumului national nr.31 pe intreg sectorul de drum national cuprins intre km 22+901 si km 25+950, intrucat distanta dintre partea carosabila si limitele de proprietate, nu permite amplasarea trotuarului inafara zonei drumului, ce este stabilita conform O.G. 43/1997 (r1) la 22,00m fata de axul drumului national.
Cele mai mai apropiate zone se intalnesc:
• pe raza satului Varasti km 1+617.733 ( 24+518.73) – km 1+680.00 (24+581.00)
(cauza: limita de proprietate la 1,50m fata de marginea exterioara a santului );
• pe raza satului Dorobantu km 2+777.265 ( 25+678.27) – km 2+902.77 ( 25+803.77)
( cauza: limita de proprietate se afla la piciorul taluzului DN31).
Lucrarile presupun amenajarea unui trotuar cu o imbracaminte flexibila din beton asfaltic cu latime de 1.50m (inclusiv borduri 2x10cm) pe partea stanga a drumului national .
Din punct de vedere al profilului transversal, avand in vedere intensitatea traficului de pana la 800 pietoni/ora si ca circulatia se desfasoara in dublu sens, conform cerintelor beneficiarului, trotuarul se va executa pe o singura parte, cu o latime de 1,50m, dupa cum urmeaza:
- 1,30 m structura rutiera alcatuita din:
o Imbracaminte asfaltica : EB 8 rul 50/70 – 4cm grosime;
o Strat de baza: Beton de ciment C16/20 – 10cm grosime;
o Folie din polietilena 0,2mm
o Strat de egalizare: nisip – 2cm grosime;
o Strat de fundatie : Balast – 10cm grosime;
- 2 x 0,10m – Borduri din beton de ciment C30/37 10x15cm pe o fundatie din beton C16/20 10x20cm.
Din punct de vedere al profilului longitudinal linia rosie a trotuarului va copia linia terenul actual cu o diferenta medie in ax de 10cm, dar cu anumite corecturi, acolo unde linia terenului prezinta multipe denivelari pe o distanta scurta.