Autoritatea contractantă, doreste să atribuie un contract avand ca obiect "Actualizare şi transpunere în format GIS al P.U.G. al UAT Sebiş, judeţul ARAD", conform cerintelor caietului de sarcini.
Potrivit art. 46 al Legii 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, "fiecare unitate administrativ-teritorială trebuie să îşi actualizeze la maximum 10 ani Planul urbanistic general în funcţie de evoluţia previzibil...
Autoritatea contractantă, doreste să atribuie un contract avand ca obiect "Actualizare şi transpunere în format GIS al P.U.G. al UAT Sebiş, judeţul ARAD", conform cerintelor caietului de sarcini.
Potrivit art. 46 al Legii 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, "fiecare unitate administrativ-teritorială trebuie să îşi actualizeze la maximum 10 ani Planul urbanistic general în funcţie de evoluţia previzibilă a factorilor sociali, geografici, economici, culturali şi a necesităţilor locale".
Planul General de Urbanism în vigoare, aprobat prin H.C.L. nr. 54/14.08.2001, prelungit prin HCL nr. 59/18.05.2011, HCL nr.128/17.12.2015 şi HCL nr.143/27.12.2018, de-a lungul unei perioade de 22 ani, a devenit astfel depăşit în raport cu noile realităţi economice şi teritoriale ale oraşului, ceea ce impune actualizarea acestuia prin păstrarea liniilor directoare ale strategiei anterioare care s-au dovedit corecte, amendarea celor care au fost invalidate sau alterate de evoluţia dezvoltării oraşului în ultimii ani.
Planul Urbanistic General actualizat va trebui să identifice zonele şi sub-zonele spre care ar trebui direcţionată dezvoltarea oraşului şi să prescrie indicatori urbanistici atractivi, în condiţiile asigurării unei dezvoltări sustenabile pentru aceste zone. În acelaşi timp, trebuie prevăzute rezolvări clare pentru cât mai multe din situaţiile speciale care apar în oraş. Scopul final al actualizării este eliminarea majorităţii situaţiilor în care se apelează la urbanism derogatoriu.
Contractul avand ca obiect "Actualizare şi transpunere în format GIS al P.U.G. al UAT Sebiş, judeţul ARAD" cuprinde următoarele etape:
1. Etapa I, maxim 8 luni :
− Faza 1.1. – Elaborarea formei sintetizate a Planului Urbanistic General în vigoare: maxim 8 luni de la nota de comandă a autorităţii contractante;
− Faza 1.2. – Elaborarea studiilor de fundamentare: maxim 8 luni de la nota de comandă a autorităţii contractante;
− Faza 1.3. - Stadiul actual al dezvoltării urbane: maxim 4 luni de la nota de comandă a autorităţii contractante;
− Faza 1.4. Concept General de Dezvoltare Urbană: maxim 6 luni de la nota de comandă a autorităţii contractante;
− Faza 1.5. Sustenabilitate financiară: maxim 2 luni de la nota de comandă a autorităţii contractante.
2. Etapa II - Elaborarea formei preliminare a Planului Urbanistic General al Oraşului Sebiş: maxim 10 luni de la nota de comandă a autorităţii contractante.
3. Etapa III - Întocmirea documentaţiilor specifice obţinerii avizelor şi/sau acorduri necesare aprobării P.U.G. al Oraşului Sebiş, precum şi obţinerea acestor avize: maxim 10 luni de la validarea formei preliminare a P.U.G.
4. Etapa IV - Redactarea finală a documentaţiei de urbanism – cu introducerea tuturor observaţiilor din avize şi/sau acorduri: maxim 5 luni de la obţinerea ultimului aviz favorabil
5. Etapa V – Predarea şi P.U.G. digital în GIS: maxim 2 luni de la finalizarea Etapei IV.
Prestarea actualizării Planului Urbanistic General al Oraşului Sebiş se va realiza în termen de maximum 36 de luni (termen de prestare efectivă, fără a lua în considerare perioadele dintre etapele contractuale).