Feedback
I.D.: 88795584

"ÎNFIINŢAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA PALANCA, JUDEŢUL BACĂU"

Data publicarii
01.11.23 Exista 55.297 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45222110-3 45233120-6 45255120-6 45310000-3
Termenul limita pentru depunere:
17.11.23
Pretul estimativ:
2.083.425,34 RON - 2.083.425,34 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 02.11.23 Publicat la 03.11.23 Publicat la 17.11.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prin prezentul proiect se doreste infiintarea proiectului tip, cu functiunea de centru de colectare cu aport voluntar, denumit: "ÎNFIINŢAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA PALANCA, JUDEŢUL BACĂU". Obiectivul acestei proiect reprezintă accelerarea procesului de extindere şi modernizare a sistemelor de gestionare a deşeurilor în România. Valoarea estimată : 2.083.425,34 lei fara TVA, defalcata astfel:...
Prin prezentul proiect se doreste infiintarea proiectului tip, cu functiunea de centru de colectare cu aport voluntar, denumit: "ÎNFIINŢAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA PALANCA, JUDEŢUL BACĂU". Obiectivul acestei proiect reprezintă accelerarea procesului de extindere şi modernizare a sistemelor de gestionare a deşeurilor în România. Valoarea estimată : 2.083.425,34 lei fara TVA, defalcata astfel:  Cap. 4.1. Constructii si instalatii 1.928.632,01 lei fara TVA  Cap. 5.1. Organizare de santier 154.793,33 lei fara TVA Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice. Durata de execuţie a lucrărilor este de 8 luni de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor. Având în vedere că lucrările ce se execută se referă la amenajarea terenului şi execuţia de utilităţi publice, deci lucrări exterioare, în cazul în care lucrările se suprapun pe perioada de iarnă (timp friguros, ploios) şi temperatura exterioară nu permite execuţia acestora, conform Normativului C16-84 privind realizarea lucrărilor pe timp friguros, acestea se sistează prin Notificare către autoritatea contractantă. Reluarea execuţiei se va face de asemenea prin Notificare din partea achizitorului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu