"Îmbunătăţire accesului la procesul de învăţare în mediul online în cadrul unitatilor de invatamant de pe raza comunei BALDOVINESTI, judetul Olt", LOT 1: Achizitionarea de hardware TIC respectiv tablete pentru uz scolar cu acces la internet si LOT 2: Achizitionarea de hardware TIC respectiv echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice in mediul on-line, cod SMIS 145322,
Valoarea totala a c...
"Îmbunătăţire accesului la procesul de învăţare în mediul online în cadrul unitatilor de invatamant de pe raza comunei BALDOVINESTI, judetul Olt", LOT 1: Achizitionarea de hardware TIC respectiv tablete pentru uz scolar cu acces la internet si LOT 2: Achizitionarea de hardware TIC respectiv echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice in mediul on-line, cod SMIS 145322,
Valoarea totala a contractului este 220.455,94 lei fara TVA, dupa cum urmeaza:
LOT 1: Achizitionarea de hardware TIC respectiv tablete pentru uz scolar cu acces la internet
Valoarea totala estimata a achizitiei pentru LOT 1 este de: 50.733,90 lei fara TVA, pentru urmatoarele produse:
- Tablete pentru uz scolar cu abonament lunar la internet pe o perioada de minim 24 luni – 42 buc – valoare estimata de 1.207,95 lei fara TVA/buc
LOT 2: Achizitionarea de hardware TIC respectiv echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice in mediul on-line
Valoarea totala estimata a achizitiei pentru LOT 2 este de: 169.722,04 lei fara TVA, pentru urmatoarele produse:
- laptop – 12 buc – valoare estimata de 3.045,25 lei fara TVA/buc;
- sistem all in one – 8 buc- valoare estimata de 3.045,25 lei fara TVA/buc;
- camera web conferinta – 8 buc – valoare estimata de 2.030,17 lei fara TVA/buc;
- proiector – 8 buc – valoare estimata de 2.030,17 lei fara TVA/buc;
- ecran de proiectie – 8 buc – valoare estimata de 812,07 lei fara TVA/buc;
- router wireless – 8 buc – valoare estimata de 609,05 lei fara TVA/buc;
- tabla interactiva – 8 buc – valoare estimata de 8.120,67 lei fara TVA/buc;
Termene pentru depunerea/ raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
"Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, va fi de : 6 zile. Autoritatea contractantă va răspunde la solicitarile de clarificari in a 4-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor