În ansamblu, necesitatea digitalizării în cadrul unui institutii din domeniul medical se datorează faptului că aduce beneficii semnificative în ceea ce priveşte eficienţa, calitatea asistenţei medicale, accesibilitatea pacienţilor şi gestionarea datelor medicale, precum si a celor administrative. Aceasta contribuie la îmbunătăţirea experienţei tuturor stakeholderilor şi la creşterea performanţei generale a instituţiei.
Pri...
În ansamblu, necesitatea digitalizării în cadrul unui institutii din domeniul medical se datorează faptului că aduce beneficii semnificative în ceea ce priveşte eficienţa, calitatea asistenţei medicale, accesibilitatea pacienţilor şi gestionarea datelor medicale, precum si a celor administrative. Aceasta contribuie la îmbunătăţirea experienţei tuturor stakeholderilor şi la creşterea performanţei generale a instituţiei.
Prin sporirea eficienţei în procesele administrative, digitalizarea în cadrul unei instituţii contribuie la reducerea costurilor, optimizarea resurselor şi îmbunătăţirea fluxului de lucru în general. Aceasta permite personalului să se concentreze mai mult asupra activităţilor operaţionale importante din cadrul instituţiei şi asigură o gestionare mai eficientă şi mai precisă a tuturor aspectelor administrative ale instituţiei.
Concret, achiziţia vizează furnizarea de echipamente digitale pentru SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BIHOR şi activităţi de instalare, punere în funcţiune, service în perioada de garanţie a acestora (acolo unde este cazul).
În derularea contractului, activitatea contractantului va fi condusă de următoarele principii:
i. Contractantul acţionează în interesul autorităţii contractante pe durata furnizării produselor, în condiţiile şi cu limitele descrise în documentaţia aferentă prezentei proceduri de atribuire;
ii. Contractantul acţionează în sensul realizării obiectivelor prezentate pentru contract în ceea ce priveşte optimizarea folosirii resurselor necesare îndeplinirii obiectivelor contractului.
Achiziţia vizează furnizarea de echipamente digitale pentru SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BIHOR şi activităţi de instalare, punere în funcţiune, service în perioada de garanţie a acestora (acolo unde este cazul) şi instruire de personal (acolo unde este cazul), împărţite pe 5 loturi, cu specificaţiile tehnice minimale obligatorii cuprinse în fişele tehnice ataşate Caietului de sarcini.
Se va depune în cadrul ofertei o declaraţie pe proprie răspundere prin care ofertanţii confirmă că au consultat Regulamentul UE 2020/852, înţeleg şi îşi asumă obligaţiile ce le revin pentru implementarea principiului "Do No Significant Harm" (DNSH) (“A nu prejudicia în mod semnificativ") în raport cu obiectul contractului pentru care depun oferta şi confirmă că echipamentele ofertate sunt conforme cu exigenţele şi nu aduc nicio lezare acestui principiu.
Criteriul de atribuire: cel mai bun raport calitate-preţ, factorii de evaluare utilizaţi sunt detaliati in cadrul Documentatiei prezentei proceduri