Feedback
I.D.: 105112949

Achiziţie dotări/echipamente IT SAJ Bihor

Data publicarii
06.11.24
Coduri CPV
30000000-9 50800000-3 80500000-9 30213300-8 30213100-6 30231300-0 30232110-8 32413100-2 48219500-1 38652120-7 32344230-7 32250000-0 32342100-3 48820000-2
Termenul limita pentru depunere:
06.12.24
Pretul estimativ:
1.477.430,31 RON - 1.477.430,31 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1230667.pdf
  2. Model formulare declaratii Echipamente IT_semnat.doc
  3. Propunere de contract HARD_semnat.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În ansamblu, necesitatea digitalizării în cadrul unui institutii din domeniul medical se datorează faptului că aduce beneficii semnificative în ceea ce priveşte eficienţa, calitatea asistenţei medicale, accesibilitatea pacienţilor şi gestionarea datelor medicale, precum si a celor administrative. Aceasta contribuie la îmbunătăţirea experienţei tuturor stakeholderilor şi la creşterea performanţei generale a instituţiei. Pri...
În ansamblu, necesitatea digitalizării în cadrul unui institutii din domeniul medical se datorează faptului că aduce beneficii semnificative în ceea ce priveşte eficienţa, calitatea asistenţei medicale, accesibilitatea pacienţilor şi gestionarea datelor medicale, precum si a celor administrative. Aceasta contribuie la îmbunătăţirea experienţei tuturor stakeholderilor şi la creşterea performanţei generale a instituţiei. Prin sporirea eficienţei în procesele administrative, digitalizarea în cadrul unei instituţii contribuie la reducerea costurilor, optimizarea resurselor şi îmbunătăţirea fluxului de lucru în general. Aceasta permite personalului să se concentreze mai mult asupra activităţilor operaţionale importante din cadrul instituţiei şi asigură o gestionare mai eficientă şi mai precisă a tuturor aspectelor administrative ale instituţiei. Concret, achiziţia vizează furnizarea de echipamente digitale pentru SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BIHOR şi activităţi de instalare, punere în funcţiune, service în perioada de garanţie a acestora (acolo unde este cazul). În derularea contractului, activitatea contractantului va fi condusă de următoarele principii: i. Contractantul acţionează în interesul autorităţii contractante pe durata furnizării produselor, în condiţiile şi cu limitele descrise în documentaţia aferentă prezentei proceduri de atribuire; ii. Contractantul acţionează în sensul realizării obiectivelor prezentate pentru contract în ceea ce priveşte optimizarea folosirii resurselor necesare îndeplinirii obiectivelor contractului. Achiziţia vizează furnizarea de echipamente digitale pentru SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BIHOR şi activităţi de instalare, punere în funcţiune, service în perioada de garanţie a acestora (acolo unde este cazul) şi instruire de personal (acolo unde este cazul), împărţite pe 5 loturi, cu specificaţiile tehnice minimale obligatorii cuprinse în fişele tehnice ataşate Caietului de sarcini. Se va depune în cadrul ofertei o declaraţie pe proprie răspundere prin care ofertanţii confirmă că au consultat Regulamentul UE 2020/852, înţeleg şi îşi asumă obligaţiile ce le revin pentru implementarea principiului "Do No Significant Harm" (DNSH) (“A nu prejudicia în mod semnificativ") în raport cu obiectul contractului pentru care depun oferta şi confirmă că echipamentele ofertate sunt conforme cu exigenţele şi nu aduc nicio lezare acestui principiu. Criteriul de atribuire: cel mai bun raport calitate-preţ, factorii de evaluare utilizaţi sunt detaliati in cadrul Documentatiei prezentei proceduri
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziție dotări/echipamente IT SAJ Bihor 06.12.24
Servicii de formare profesională în cadrul proiectului "Optimizarea procesului decizional al planificăriil strategice şi bugetare la nivelul Consillului Judeţean Bihor" acronim OPD Bihor, SIPOCA 678  
DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR: ŞCOALA GIMNAZIALĂ NR. 1 TĂRCAIA cod F-PNRR-Dotari-2023-3642, finanţat prin Planul National de Redresare si Rezilienta (PNRR) 07.05.24
Furnizare echipamente digitale in cadrul proiectului “Dotarea cu mobilier,materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar din comuna Suplacu de Barcău" 29.07.24
Furnizare echipamente digitale in cadrul proiectului “Dotarea şi echiparea unităţii de învăţământ din comuna Bunteşti în vederea îndeplinirii standardelor de calitate în sălile de clasă şi în laboratoare" 16.09.24
Furnizare materiale şi echipamente de specialitate pentru atelierul de practica IPT in cadrul proiectului “Dotarea cu mobilier,materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar din comuna Suplacu de Barcău" 01.08.24
Furnizare materiale şi echipamente de specialitate pentru atelierul de practica IPT in cadrul proiectului “Dotarea cu mobilier,materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar din comuna Suplacu de Barcău" 01.08.24
Execuţie lucrări "Extindere şi înlocuire reţea de apă pe str. Remenyik Sandor din municipiul Oradea"  
Servicii de dezvoltare și implementare a unui Sistem Informatic Integrat SAJ Bihor 06.12.24
Servicii de dezvoltare şi implementare a unui Sistem Informatic Integrat SAJ Bihor 06.12.24