Comuna Turia a depus în cadrul Planului national de Redresare si Rezilienta – Componenta 10- Fondul Local- I.3 Reabilitarea moderata a cladirilor publice pentru a imbunatati serviciile publice prestate la nivelul unitatilor administrativ teritoriale, Titlu apel PNRR/2022/C10/I3, proiectul "EFICIENTIZARE ENERGETICA SEDIU PRIMARIE TURIA, JUDETUL COVASNA" pentru care a fost semnat Contractul de finanţare cu nr. 8605/8564/20....
Comuna Turia a depus în cadrul Planului national de Redresare si Rezilienta – Componenta 10- Fondul Local- I.3 Reabilitarea moderata a cladirilor publice pentru a imbunatati serviciile publice prestate la nivelul unitatilor administrativ teritoriale, Titlu apel PNRR/2022/C10/I3, proiectul "EFICIENTIZARE ENERGETICA SEDIU PRIMARIE TURIA, JUDETUL COVASNA" pentru care a fost semnat Contractul de finanţare cu nr. 8605/8564/20.01.2023.
Pana la aceasta data a fost elaborat si aprobat Proiectul tehnic nr. 747/2023 de catre S.C. PROIECT EXPERT CONSULT DESIGN S.R.L BUCURESTI.
Descrierea detaliata a lucrarilor ce urmeaza a fi executate este realizata in cadrul Proiectului tehnic nr.747/2023- anexa la documentatia de atribuire.
Conform Devizului general al obiectivului de investitii actualizat dupa PT, valoarea estimata a achiziţiei este de 1.199.547,00 lei fara TVA, defalcata dupa cum urmeaza:
4.1. Constructii si instalatii 1.117.047,00 lei fara TVA
4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale 15.000,00 lei fara TVA
4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj 65.000,00 lei fara TVA
4.5. Dotari 2.500,00 lei fara TVA
Total (fără TVA) 1.199.547,00 lei fara TVA
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare.
Operatorii economici pot solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.