Obiectivul de investiţii propus "Construire infrastructură pentru învăţământul dual - AGRITECH" conduce la îmbunătăţirea infrastructurii de educaţie la nivelul regiuni Nord - Est şi, implicit, a procesului educaţional, prin crearea de noi spaţii de învăţare teoretică şi practică.
Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contr...
Obiectivul de investiţii propus "Construire infrastructură pentru învăţământul dual - AGRITECH" conduce la îmbunătăţirea infrastructurii de educaţie la nivelul regiuni Nord - Est şi, implicit, a procesului educaţional, prin crearea de noi spaţii de învăţare teoretică şi practică.
Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţelor publice.
Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
Modificarea contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei sale de valabilitate, se face în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului în cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decât în cazurile şi condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizează prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii.
Clarificări: Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 8 zile. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/pub ).
NOTĂ: Potrivit art. 161 din Legea nr.98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, în măsura în care clarificările sunt solicitate în timp util, răspunsul autorităţii contractante la aceste solicitări se va publica în SEAP în a 4-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor candidaturilor/ofertelor (a se vedea termenele din anunţul de participare publicat în SEAP).
Denumirea obiectivului de investiţii: Servicii de dirigenţie de şantier pentru supravegherea lucrărilor la obiectivul "Construire infrastructură pentru învăţământul dual - AGRITECH“
Antreprenor: Asocierea S.C. DAROCONSTRUCT S.R.L. – Lider de asociere, S.C. PRIMA CONSTRUCT S.R.L. – Asociat 1 şi S.C. CONCRETE & DESIGN SOLUTIONS S.R.L. – Asociat 2,
CIMBRU-TEI COM, are rol de: Subcontractant
VIRTUAL BUSINESS, are rol de: Subcontractant
EDIT STRUCTURAL, are rol de: Subcontractant
MC GENERAL CONSTRUCT ENGINEERI - are rol de: Subcontractant
DAS cu rol de: Subcontractant
CES CONSULTING SERVICES SRL cu rol de: Subcontractant
Ofertantul va prezenta Declaraţie pe propria răspundere privind respectarea Ordinului 1496 / 2011, respectiv supravegherea obiectivă a lucrărilor executate şi neimplicarea în activităţile antreprenorului sau în decizii ce ar putea genera un conflict de interese.