Misiunea Primăriei Municipiului Oradea este de a fi în slujba comunităţii locale, furnizând servicii la un înalt standard de calitatate în context naţional şi internaţional, respectând valori precum: respectul faţă de lege şi cetăţean, performanţa, disciplina, integritatea, onestitatea, spirit de echipă, capacitate de inovare, egalitate de şanse şi responsabilitate socială.
Totodata, Primaria Municipiului Oradea are atribu...
Misiunea Primăriei Municipiului Oradea este de a fi în slujba comunităţii locale, furnizând servicii la un înalt standard de calitatate în context naţional şi internaţional, respectând valori precum: respectul faţă de lege şi cetăţean, performanţa, disciplina, integritatea, onestitatea, spirit de echipă, capacitate de inovare, egalitate de şanse şi responsabilitate socială.
Totodata, Primaria Municipiului Oradea are atributii de coordonarea realizarii serviciilor publice de interes local prestate prin intermediul aparatului de specialitate sau prin intermediul organismelor prestatoare de servicii publice şi de utilitate publică de interes local: furnizarea si distributia de energie electrica, iluminat public, servicii de alimentare cu apa si de canalizare, termoficare, telecomunicatii, furnizarea serviciilor de transport public local, etc.
De asemenea, Primaria Municipiului Oradea este responsabila cu asigurarea inventarierii, evidentei statistice, inspectiei şi controlului efectuării serviciilor publice de interes local privind conservarea, restaurarea şi punerea în valoare a monumentelor istorice şi de arhitectură, a parcurilor, grădinilor publice şi rezervatiilor naturale, precum şi a bunurilor din patrimoniul public şi privat al unitătii administrativ-teritoriale.
Rezultatele finale ale Contractului cuprind:
Toate lucrările pe discipline sunt realizate pe deplin în conformitate cu cerinţele Caietului de sarcini, şi au trecut toate probele şi testele necesare;
Toate instalaţiile şi echipamentele tehnologice sunt funcţionale şi au trecut toate probele şi testele necesare;
Deşeurile (primare şi secundare) sunt sortate corespunzător iar procedurile privind gestionarea deşeurilor sunt respectate în totalitate;
Toate documentaţiile necesare şi care au fost utilizate pentru planificarea execuţiei, pentru execuţia, controlul execuţiei şi finalizarea lucrărilor sunt păstrate şi puse la dispoziţia Beneficiarului;
Perimetrul şantierului de lucru eliberat şi curăţat de orice echipament, utilaj sau material utilizat de Antreprenor pe perioada execuţiei lucrărilor;
Toate suprafeţele afectate de lucrări sunt restabilite.
Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi inclusiv, inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Solicitarile de clarificari vor fi transmise in format editabil.